A A A K K K
людям із порушенням зору
МЕДИЦИНА НОВОСЕЛИЧЧИНИ
Комунальне некомерційне підприємство
«НОВОСЕЛИЦЬКА ЛІКАРНЯ» Новоселицької міської ради
Чернівецького району Чернівецької області

МОЗ пропонує розділити функції керівника медзакладу на управлінські і медичні

Дата: 04.09.2018 15:12
Кількість переглядів: 0

МОЗ України пропонує для громадського обговорення проект змін до довідника медичних професій. Згідно з проектом, керівник закладу охорони здоров’я – директор чи генеральний директор – виконуватиме виключно управлінські функції та займатиметься адміністративною роботою, а усі медичні функції керівника виконуватиме медичний директор.

Наразі усі функції – і адміністративні, і медичні – в українських медзакладах виконує головний лікар. Це величезний масив роботи, який у багатьох розвинених країнах світу виконує два фахівця – генеральний директор займається ключовими адміністративними питаннями, а медичний директор курує усі медичні процеси. Такі кадрові рішення вже десятки років ефективно діють у всьому світі, зокрема у багатьох країнах-членах Європейського Союзу. З січня 2019 року такий механізм буде і в Україні.

Підготовлений спільно з міжнародними партнерами проект змін до довідника медичних професій:

– вводить нову посаду медичного директора;

– чітко розмежовує функції директора та медичного директора;

– вводить критерії для керівників закладів охорони здоров’я національного, обласного та районного рівня;

– визначає освітні вимоги до директора, робота якого не пов’язана з організацією лікувального процесу.

Перейти до проекту: https://bit.ly/2wxVfUR

ХТО КЕРУВАТИМЕ МЕДЗАКЛАДОМ: ПРО ПОСАДУ ДИРЕКТОРА/ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА

Генеральний директор або директор закладу займатиметься питаннями господарської діяльності, керуватиме виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю закладу. Він займатиметься:

– стратегічним плануванням;

– формуванням бюджету;

– координацією роботи закладу;

– аналізом економічної ефективності;

– організовуватиме роботу та ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів;

– забезпечуватиме залучення коштів на інвестиційні потреби закладу тощо.

До 2022 року обіймати посаду директора на конкурсній основі може претендент з гуманітарною освітою, правознавець, економіст, лікар, управлінець.

З 2022 року претенденти, які не мають управлінської або менеджерської освіти у галузі знань «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування», повинні будуть додатково здобути її.

ПОСАДА МЕДИЧНОГО ДИРЕКТОРА

З 2019 року посада медичного директора вводиться в довідник медичних професій.

Медичний директор займатиметься виключно питаннями медицини, зокрема:

– розробкою та впровадженням системи безперервного удосконалення якості послуг у медзакладі на основі принципів доказової медицини;

– організацією надання пацієнтоорієнтованих послуг;

– координацією зовнішньої та внутрішньої взаємодії підрозділів закладу охорони здоров’я;

– організацію безперервного  професійного розвитку медичного персоналу;

– впровадженням сучасних методик діагностики та лікування;

– організацією медичної допомоги при надзвичайних ситуаціях;

– оцінкою якості надання медичної допомоги тощо.

ЩО БУДЕ З ГОЛОВНИМИ ЛІКАРЯМИ

Головні лікарі, які вже уклали чи укладуть трудові договори до моменту, коли наказ вступить у дію (1 січня 2019 року), працюватимуть за старою моделлю – керуватимуть і адміністративними, і медичними процесами – до терміну, визначеного у договорі.

Після завершення терміну дії договору головні лікарі зможуть пройти конкурс як на посаду генерального директора, так і на посаду медичного директора закладу охорони здоров’я.

Інформація із сайту ДОЗ Чернівецької ОДА

Долучайтесь до громадського обговорення проекту наказу МОЗ України «Про внесення змін до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78 «Охорона здоров’я»


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора